Ha október, akkor iskolai könyvtárak hónapja!

 

 

iskolai_konyvtarak_honapja_2023.jpg

 

Olvasók írták...
Iskolai könyvtári élmények az iskolai könyvtárak nemzetközi hónapjában 😍
Az iskolai könyvtárban lehet:
"kölcsönözni, játszani, gépezni, könyvet olvasni, beszélgetni, verset tanulni, rajzolni, újságot olvasni, nyomtatni, versenyre készülni, barátságot kötni..
A könyvtárban kreatív lehettem, amikor : "mesét írtam, rajzoltam, programon vehettem részt, szabadon alkothattam ..
És a 2.b osztályos tanulók rajzban is "meséltek" 😍🤗
A könyvtári manókkal való megismerkedés nagy élmény volt számukra!
Ezúton is köszönöm a rajzokat! ❤️
📚😊🤗😍
Bár az október hónapnak lassan vége, de a könyvjelzőcsere program folytatódik! A gyp osztályok, 2.b, 3.a, 3.b és 4.b osztályos tanulók és persze tanító nénik, tanító bácsi már készítik a könyvjelzőket! 😍🤗

 

Ebben a tanévben is figyelünk, figyeljünk az egészségünkre!
Ezúttal a hal, sajt, szőlő ès az alma jótékony hatásáról beszélgettünk Gabi nénivel és persze a kóstoló sem maradhatott el!

 

Miklós bácsi is a a vendégünk volt! 
rövid előadás után az érmegyűjteményèt is megmutatta!
Jövő hónaptól pedig egy szakkör keretén belül beszélgetnek majd az érdeklődők a pénzről és bemutathatják egymásnak gyűjteményeiket!

 

A könyvtár szellemei álhíreket hoztak, és egy új játékpályával bővült a Könyvtár tere! :) 

Ismét elinmdult a KönyvLike lapok gyűjtése!

 Az állatvédelmi témahéten pesdig állatokat fogadtunk örökbe, információkat gyűjtöttünk róluk!

Tartalmas hónap volt! 

 

KÉPGALÉRIA